آموزش ایزی تریدر اندروید

آموزش ایزی تریدر اندروید

 

دانلود ایزی تریدر برای اندروید

 

ایزی تریدر

 

ایزی تریدر یک برنامه اطلاع رسانی و خرید و فروش سهام در کارگذاری مفید می باشد. با آموزش ایزی تریدر اندروید میتوانید قیمت سهام مختلف آگاه شده و با سرعت زیاد اقدام به معاملات بورسی کنید. نرم افزار easy trader با تبدیل سفارشات بزرگ به سفارشات کوچک امکان پذیر و خواندن قیمت ها از سرخط سرعت و دقت معاملات شما را تا میزان قابل توجهی افزایش می دهد! در این برنامه با نحوه خرید عرضه اولیه در ایزی تریدر آشنا می شود.

ایزی تریدر همراه به تنهایی یک پلتفرم کامل است و به شما امکان ویژه‌ای می‌دهد: سفارش از همه‌جا. از طریق ایزی‌تریدر همراه به راحتی به تمام امکانات نسخه تحت وب ایزی‌تریدر مفید دسترسی داشته و نبض بازار و سفارش‌هایتان را در دست بگیرید.

در مفید تریدر 8 کلید کاربردی وجود دارد که به شما در جهت ساده تر شدن انجام فعالیت و معامله با این نرم افزار کمک می کند. ایزی‌تریدر همراه از چند بعد تفاوت پررنگی با سایر سامانه‌های موجود در بازار دارد که شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی را سرعت بالا در ارسال سفارش خرید و فروش عنوان کرد.

 

قابل توجه است که تمامی نیازهای اساسی معامله گران برای انجام معاملات تنها در یک صفحه قرار گرفته اند و به راحتی و سهولت می توان به آن ها دسترسی داشت. یکی از این برنامه ها ایزی‌تریدر همراه است که توسط کارگزاری مفید در دو نسخه‌ی iOS و اندروید طراحی و منتشر شده است.

 

برخی از قابلیت های نرم افزار easy trader اندروید :

  1. قابلیت ویرایش ستون و دسته بندی مورد داخواه
  2. رابط کاربری ساده و گویا
  3. امکان خرید و فروش تنها در چند ثانیه
  4. صفر تا صد نماد
  5. تنظیمات پیش‌فرض: شما می‌توانید حجم پیش‌فرض خرید و فروش را در ایزی تریدر همراه تعیین کنید تا سرعت عمل بیشتری در ارسال سفارش داشته باشید.
  6. دیده بان بازار و سبدبان
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.