موضوع: "بورس"

آخرین ورژن موبیکسو برای اندروید

آخرین ورژن موبیکسو برای اندروید

 

دانلود mobixo برای اندروید

 

موبیکسو با ظاهری مینیمال، نصب سریع و آسان، مصرف بهینه منابع گوشی و سرعت اجرای بالا هم اکنون در اختیار مشتریان محترم کارگزاری فارابی قرار دارد. با آخرین ورژن موبیکسو برای اندروید قادر خواهید بود در هر لحظه و مکانی به راحتی معامله کرده و هیچ  فرصتی را در بازار از دست ندهید.

 

دانلود موبیکسو برای اندروید - mobixo - فارابی

 

 فارابیکسو پلتفرم معاملاتی شرکت کارگزاری بورس فارابی است که به صورت آنلاین امکان انجام خرید و فروش سهام را مقدور کرده است. 

Mobixo برنامه ای برای خرید و فروش سهام و اطلاع از قیمت و اخبار بازار بورس است. با دانلود موبیکسو برای اندروید می توانید از همه امکانات سامانه فارابیکسو کارگزاری فارابی در قالب نرم افزار استفاده نمایید.

دانلود برنامه کارگزاری فارابی برای اندروید و آیفون به کمک شما می آید چون که فرقی نمی‌کند شما از فارابیکسو یا موبیکسو استفاده می کنید،اطلاعات و اخبار خرید و فروش‌های حساب کاربریتان را در هر لحظه‌ در تمامی روش‌های ترید همگام‌سازی می شود. برای انجام امور بانکی خود نیز می توانید از دانلود برنامه همراه کارت برای اندروید بهره ببرید.

 

برخی از قابلیت های نرم افزار موبیکسو :

  • نمایش نموداری برای درک بهتر اوضواع بازار

  • دقیق و کاربردی

  • تجربه کاربری

  • سرعت اپلیکیشن بسیار سریع و حرفه ای است

  • امکان خرید اتوماتیک عرضه اولیه

دانلود آساتریدر برای اندروید

دانلود آساتریدر برای اندروید

 

نرم افزار asa trader آگاه

 

دانلود اساتریدر انلاین کارگزاری آگاه - asa trader

 

نرم افزار موبایل آساتریدر به‌منظور انجام معاملات آنلاین و ارائه اطلاعات لحظه‌ای بازار بورس، در اختیار مشتریان کارگزاری آگاه قرار گرفته است. Asa Trader نام نرم فزاری برای انجام معاملات بورسی و خرید و فروش سهام برای معامله گران و کاربران کارگزاری آگاه می باشد. با دانلود آساتریدر برای اندروید می توانید تغییرات قیمت و آمار انواع نماد ها را به صورت لحظه ای و دقیق مشاهده نمایید و درخواست خرید یا فروش سهام مورد نظر خود را ثبت کنید.

 

دراپلیکیشن آساتریدر علاوه بر اینکه می‌توانید کد بورسی و کد معاملاتی دریافت نمایید، معاملات خود را بدون محدودیت در بازار بورس انجام دهید و اطلاعات مربوط به این بازار و نمادهای آن را بدون نیاز به بررسی سایت‌های دیگر رصد نمایید.

ویژگی های اپلیکیشن آساتریدر آگاه :

  1. ارسال سفارش پیشرفته خرید و فروش : در این قسمت می توانید به خرید و فروش سریع سهام نماد مورد نظر خود بپردازید.
  2. نمایش دارایی
  3. امکان مشاهده کلیه نمادهای بازار سرمایه در فیلترهای پرکاربرد سایت TSE
  4. دریافت پیام های بازار
  5. امکان ارسال تیکت
  6. رابط کاربری روان و سریع

شما با دانلود برنامه اساتریدر آگاه بعد از ورود به حساب کاربری خود که می تواند با استفاده از اثر انگشت یا رمز عبور باشد٬ می توانید از امکانات برنامه همراه آسا مانند دیدبان با اطلاعات کامل هر نماد٬ منوی نرم افزار شامل خرید٬ فروش٬ تیکت٬ پیام های کارگزاری اگاه و ناظر بازار و …٬ اطلاعات دقیق مالی٬ امکان ارسال سفارش برای خرید و فروش٬ درج اطلاعات سفارش ها٬ اطلاعات تکمیلی در رابطه با هر کدام از نماد های معاملاتی٬ ایجاد دیدبان های جدید در نرم افزار asa trader آگاه و استفاده کنید.